Saturday 14 May 2011

Majlis Penutupan Kursus Modul Wataniah PTD 2/2010




14 Mei 2011 (Sabtu) aku berkesempatan menghadiri majlis pertama aku since aku melapor diri di UDPA Intan. Majlis berlangsung di Kem Syed Sirajuddin Gemas negeri Sembilan dan dirasmikan sendiri oleh Y.Bhg Dato' Seri KPPA. Bertolak dari RnR Seremban jam 5.30 pagi dan perjalanan mengambil masa selama lebih kurang 2 jam. Oleh kerana aku tidak terlibat dari awal, maka aku sedikit blur dengan majlis tersebut sebab tak dapat buku aturcara semua tapi aku sempat lah berkenalan dengan Tuan Shafie (PPK) dan Tuan Azizul (PPK) dan berjumpa buat kali pertama dengan my KP Tuan Halim. Antara aktiviti yang berlangsung ialah Demo Perang dan Kawad tapi bila aku tengok taklah segempak masa zaman-zaman di PULADA dulu. Majlis berakhir jam 12.00 then aku terus balik ke Bangi. Cuaca agak panas dan bahang tapi okay, nasib dah habis majlis baru hujan turun. Looking forward untuk majlis yang seterusnya walaupun dalam hati berdebar juga.

No comments:

Post a Comment