Monday 24 January 2011

Mari Membeli Jaket

Wah...kalau tengok tajuk entry ni memang korang ingat aku kaki shopping or berangan kan (memang betul pun)!hehe...berangan sebab nak beli jaket macamlah nak posting obersea..hehehe..dah lah keja kat labuan je, pulau plak tu..panas lagi..gila apa nak pakai jaket ni!hehe..

Sebenarnya last sunday, aku pergi orang putih kata memburu jaket untuk dibawa ke Korea yang jangkannya musim sejuk..so as a first timer nak merasa winter ni so kononnya buat persiapan sakanlah..hehe..maklumlah bak kata orang putih jakun sangat..hehe..so first stop kat Great Eastern Mall, sebab ada Zara Warehouse Clearance Sale..tapi sebab dah last day kan, so tak banyak sangat choice...so mula-mula aku nak tangkap jeasn warna ungu (gila meriah!!) hehe..tapi tak jadi just tangkap satu seluar linen perang, konsep baggy..hehe..

Pastu kami ke Lot 10, ke debenhams ke Zara pastu ke Uniqlo pastu ke Pavillion..Masuk Zara, Masimmo Duti, TopMan, Armani, Timberland, dan kedai-kedai seadanya tapi satu pun tak mencengkam hati (ke sebab mahal sangat!)hehe..aku sebenarnya cari jaket yang berwarna merah..ntah, memang rasa teruja bila nak pakai..so contohnya seperti di bawah:-










so kalau ada sapa-sapa yang ternampak jaket ni tolonglah bagitau aku, actually aku ada nampak jaket merah kat Timberland and satu butik kat Pavi tapi harganya gila tak ingat!huhu..so batalkan hasrat, then nampak satu lagi jaket seperti ini di Timberland:-









cantik kan..kalau pakai ni mesti menyerlah!gila glamer betul!hehe..pastu terus ke KLCC, so seperti biasalah meredah dulu Zara, Topman, Gap, MarknSpencer, Banana Republic, Empoio Armani, Espirit dan lain-lain tapi takda satu berkenandi hati. Lastly aku amek je trench coat Zara dengan harga yang berpautan, nanti padailah aku sesuaikan dengan mafla dan jaket dalam..giler kan baru nak g obersea 5 hari jek, kalau 5 tahun konpemlah semua aku borong..hehe so inilah jaket yang aku dah beli...:-








tak sabarnya nak pakai!muahahah....

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Jalan 7/1,Bandar Baru Bangi,Malaysia

2 comments:

  1. nak aku beli kan utk kau ke kat sini? aku balik bulan 5 ni. kalau nk bgtau je. kat sini ada mcm2 n harga still murah2 sebab winter time. aku rasa saiz kau banyak lagi... XXL kan? *pffft!

    ReplyDelete
  2. bud..ada warna merah x?mu emel aku design..sini nye harga gilalah...RM500 ke atas..(padahal kat Kamdar ada yang murah!haha..)..hallo..bukan XXL ye..XXS sekarang!muahahah...

    ReplyDelete