Tuesday 11 January 2011

11.1.11:Pengakhiran Suatu Dekad;Permulaan Suatu Tekad

11.1.11









Dengan izin Tuhan, masih diketemukan, ulangtahun kehidupan, 2 dekad pengakhiran, tekad baru dimulakan, pelbagai impian, himpunan cabaran, penuh pengalaman, sekalung penghargaan kepada rakan taulan, di Kementerian mahupun Labuan, atas ucapan serta ingatan, doa kalian jadi pedoman agar dimakbulkan....

So, sedar tak sedar dah 29 tahun...tahun terakhir sebelum melangkah ke dekad yang baru...rasa takut jugak sebab umur meningkat ni tapi itulah kehidupan..:-). 29 tahun banyak perkara aku dapat capai, Alhamdulillah, syukur pada Tuhan kerana kurniakan kesihatan, pekerjaan dan kehidupan yang lebih baik dari semalam.

Soalan kontroversi bila ulangtahun ni of courselah kan..hehe tapi biarlah rahsia..hehe..anyway aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada family, kawan-kawan SKPR, SDAR, UTM, BHEUU, BPSM dan of course JPWP Labuan yang wish dan doakan aku...aku try untuk ucap terima kasih kepada setiap sorang dari kalian..nasib baik ada iPad ni (boleh lagi nak berlagak!)..hehehe...










Terima kasih juga kepada surprise (walaupun aku dah agak!)hehe..kepada staf SKPP especially Unit Pembangunan, Unit Aset, Laidin, Faizal, Roslan, Rayner, Rahmat, Miedy, Erwin, Cikgu Din dan penampilan istimewa Jepp ngan Ramli dari SPS yang telah buat special birthday treat di Terumbu Warisan, thanx for the cake ye...terharu sangat2...thanx jugak kepada Unit Kewangan sebab celebrate sekali ngan Sharimah (besday hari ni jugak + orang Kota Tinggi ye)..thanx for KFC dan Kek jugak...

Bila umur meningkat, apalagi azam or impian yang aku nak tanam..hmm..rasanya impian material sumer dah tercapai cuma ada beberapa wish list aku kalau lah dapat kan sapa2 nak bagi..heheh..xper aku beli sendiri sebagai hadiah hari jadi nanti..so apa wish list aku:-

1) Playbook by Blackberry (haha..berangan tul aku ni!hehe)







2) London-Paris-Rome senang citer Europe lah!







- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Jalan Bebuloh,Labuan,Malaysia

3 comments:

  1. Selamat menempuh alam 30an. :)

    ReplyDelete
  2. minta yg mahal2 je.konpem susah nk dpt dr org kebanyakan kecuali dr yg teristermewa,bila lagi...
    :)

    ReplyDelete
  3. tu murah tu..kalau tak dapat terpaksalah beli sendiri..hehe

    ReplyDelete