Friday 7 January 2011

IXORA 2011

Just nak share sikit tentang rumah yang aku baru beli tahun lepas. Alhamdulillah akhirnya pada umur 28 tahun aku dapat memilikki harta yang berharga iaitu rumah dan memang aku target di peringkat umur ni, dapat aku duduk rumah sendiri...so rumah aku ni bertempat di Kajang..walaupun ianya sangat berhampiran dengan Seksyen 7, Bandar Baru Bangi..nama Apartment Sri Ixora, 1082sq, 3 bilik. So, setakat ni aku dah habis lebbih kurang RM20,000 jugak untuk apartment ni, dengan renovate, perabot semua tapi takpalah harta sendiri kan...lagipun kepuasan tu penting..heheh..setakat ni, aku dah buat ceiling, perabot pun dah ada sikit, toilet, cat dan lain-lain lah...so target aku lepas ni rumah landed pulak..hehe










-dining-








-kitchen-








-living hall-








-master bedroom-
- Posted using BlogPress from my iPad


Location:Jalan Bebuloh,Labuan,Malaysia

No comments:

Post a Comment