Saturday 21 March 2009

ZOOM MALAYSIA:Dewan Filharmonik Petronas

Actually dah lama dah cerita ni, tapi sebab kesibukan yang amat sangat aku tak berpeluang nak update blog yang satu ni. 4 Mac 2009 (Rabu), 8.30 malam aku,lee,gme,chaer dan kam berpeluang ke dewan filharmonik petronas, klcc untuk menonton persembahan Gema Rasa oleh Artis Budaya Petronas sendiri. Thanx gme for the discounts!heheh. First time aku masuk ke dewan ni, hmm..aku expect bigger than IB but a little bit smaller dan pentasnya hanya biasa-biasa je cuma lighting agak grand.So persembahan bermula tepat jam 8.30 malam, dan bagi aku the performance was good but not great. Ada beberapa persembahan yang melekat dan ada yang membuatkan aku ngantuk!hehe but overall aku suka tengok masri zafarina tu!aku expect ada zapin tapi takda pulak! So, antara tempat yang boleh dilawati untuk menikmati performing act!


-suasana dalam dewan-


-suasana luar dewan-

Lepas tengok tu, kitaorang terus pergi jalan-jalan cari makan kat kampung baru. End up kitaorang makan kat nasi lemak antarabangsa yang famous tu!!kurengg dah rasa dia sekarang.

-kampung baru-

No comments:

Post a Comment