Saturday 28 February 2009

PGL musim 3






Finally, akhirnya aku berkesempatan jugak nonton the most anticipated teater kat Malaysia ni.Untuk musim ke-3, the last show, the last performance from Datin Seri Tiara a.k.a Gusti Putri. Aku, Lee ngan Kam beli tiket yang RM83, kira dapatlah dok depan jugak. Puas sket nontonnya. memang ramai sangat orang and aku rasa full house haritu!So pada pendapat aku teaternya..hmmm menarik memang menarik, aku kagum dengan set gunungnya, air terjun, kapal (guna dua kali jek!), istana melaka, performance adlin masa dier menari tu , magic, performance Bayan...yang kureng, Hang Tuahnya yang bagi aku lakonanya masih keras, aku tak tau apsal tapi jiwa Hang Tuah macam tak sampai compare to M Nasir dalam filem..hehe perbandingan tak adil kan..cuma bagi aku aku lebih rasa puas nonton P Ramlee The Musical 1st season!So skarang macam nak tengok Sirah Junjungan pulak!

No comments:

Post a Comment