Wednesday 17 September 2008

Dunia Baru II - Semakin Terbeban

AAarghhhhhhhhh!Dah hampir dua minggu berlalu aku di ofis baru tapi hati aku masih tak tenang. Kalau dulu aku rasa semangat pagi nak datang kerja, tapi sekarang ntahlah rasa layu, buntu, macam-macam perasaan ada. Yang penting aku tak seronok. Tapi orang kata, sabarlah baru dua minggu, tunggu lama sikit nanti seronoklah.Hmm..aku cuba juga mengambil nasihat-nasihat itu tapi aku tak berjaya. Perasaan tak suka tu masih menebal. Ditambah dengan keadaan sekeliling yang tak membantu, sistem yang ntah apa-apa, aku rasa macam tertekan sangat walaupun semangat belajar tu tinggi. Aku rasa nak nekad untuk emel JPA menceritakan masalah aku ni tapi ntahlah, mungkin bukan aku sorang jer yang bermasalah dan agak-agaknya masalah aku ni masalah-masalah terpencil jek.Kepada mereka yang membaca blog ni, apa pendapat kalian?Terima kasih krana membantu ya. Ya Allah, bantulah hambamu ini mencari kekuatan..

No comments:

Post a Comment